Vi spenderade 6 dagar på ön Langkawi där vi hänge mycket med Dennis och Dennis (inget skämt) som vi lärde känna på Koh Lipe. Vi solade, badade och lärde oss kasta amerikans fotboll på dagarna. På kvällarna blev det After Beach på stranden med öl, musik, lekar och nattbad vilket var precis så härligt som det låter. 

En av dagarna fick bli vår aktivitetsdag vilket även var den roligaste. Vi började med att åka ca 20 min utanför "city" till ett ställe som heter skytrex. Det är en höghöjdsbana som är ca 35 meter upp i luften. Var självklart nervös innan men höjdrädslan börjar faktiskt att släppa nu. 
Det var väldigt roligt men SÅ. HIMLA. JOBBIGT. Det hela började med att man skulle klättra 30 meter upp i luften på en ranglig repstege och mina biceps var ej vana vid det. Det var många ziplines uppe bland träden, klätternät, gå på broar utan handtag osv. Jag kan säga att vi var löjligt svettiga efter att ha gjort banan och dessutom i ca 30 grader mitt på dagen. 

Efter det åkte vidare till Langkawi Sky Bridge. För att komma upp dit åkte man världens brantaste Cable Car vilket var spännande och svinläskigt när killarna skulle envisas med att sparka på dörrarna och i princip hoppa i "båset". 
Väl uppe så var det en fantastisk utsikt som var svårt att ens fånga på bild. 

Vi avslutade dagen med middag på ett indiskt ställe som hade vääldigt god mat. Efter det gick jag och Ruben hem och sökte till högskolan!!! Så himla blandade känslor men jag tror ändå jag är redo för det. Att ha tjingat en nybyggt lägenhet ett stenkast från campus är inte helt fel det heller!









1 kommentarer

Sanne

14 Apr 2016 20:10

Aha.. 😊nu kom du till ett beslut.
Tror att det kommer att bli kanon Tiffan!!👍
Och vad roligt med lägenheten. Jag kommer definitivt och hälsar på dig en helg när du kommit i ordning!
Det blir ett nytt liv och med det nya utmaningar som du kommer att fixa galant!
Ska bli så roligt att snart få träffa dig igen💕om inte tidigare så på Eriks student den 2:a!
Njuuuut av resten av friheten 🌞
Lelle hälsar till dig! Kram

Svar: Ja äntligen, men det var inte lätt för beslutsångest-Tiffan som du säkert kan tänka dig haha. Självklart ska du göra det, superkul! Jaa, jag saknar er så, snart ses vi äntligen, hälsa Lelle! Kraaaam ❤️️
tiffanyk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej