Hallå allihopa!

Nu har vi bytt land och befinner oss en båttur senare numera i Malaysia på ön Langkawi. Vi älskar det redan. Allt är så sjuuuuukt billigt här, en Cola Zero kostar liksom 4 sek!!! Det är nästan farligt att det är så för man kommer äta och dricka hela tiden haha. 

Vi bor ett stenkast från playan på "Sweet in motel" som kostar oss ca 68kr/natten och då har vi ändå AC, egen toa (utan myror) och mjuka sängar vilket INTE är en självklarhet. 

Vi kom fram hit på eftermiddagen och köpte med oss öl och snacks ner på stranden och hängde där i några timmar. Jag gick även en promme längs stranden vilket var såååå härligt när solen är på väg ner och vinden fläktar. Lyssnade på "bulletproof" och känner mig som världens starkaste! 





1 kommentarer

Mamma

08 Apr 2016 10:39

Så kul när det kommer nya inlägg. Är bara liiite avundsjuk på dig som är i sol och värme :) men nu har jag börjat räkna ner till du kommer hem. Ha det bäst! Kramisar i massor <3

Svar: Ja jag ska försöka skärpa till mig igen!! Nu finns ytterligare två att läsa i alla fall haha. Ja det är så underbart, solar åt dig med. Åhhh jag nu är det inte superlänge kvar, saknar dig sååå ❤️️❤️️❤️️
tiffanyk.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej